Zprávy od vody

Mirek Odehnal

Ahoj přidávám krátký reportík 🙂 vedra jsou pomalu za námi a já už zase začnu být co nejčastěji u vody ...  Na tenhle týden bylo hlášeno mírné ochlazení a já neodolal a musel nohodit pruty ...

Tomáš Frolich

Zdarec kamarádi. trávil jsem další parádní víkend u vody. Panovalo pravé letní počasí a já doufal, že dojde nějaká změna! Mé přání bylo vyslyšeno. V sobotu k večeru začíná...

Standa Nosek

Standa Nosek:  Tři dny na zarostlé pískovně byly krásné, jen počasí bylo jak na houpačce.... ale i přesto se povedla jedna lepší ryba 🙂 A jak tomu bývá u mě zvykem zase na popky 😀 pop-up ananas-banán 20mm. Okolo boilie ...

Jakub Čaloud

Čaute CBčka, posílám další zprávu od vody.  Tentokrát z mé oblíbené svazovky, byla to delší výprava na deset dní, když jsem dojel ve čtvrtek večer k vodě neváhal jsem nachystal ná...

Hristo Chobanov

Posílám zprávu z poslední výpravy ze svazové vody. Byl jsem 4 dny zaneprázdněn chytáním kaprů kategorie 15+ a 18+🙂.  Největší se mi povedl 20+ a samozřejmě na CB3 a CB2. Měl jsem celkem 28 záběrů, dva mi utekl...

Vít Jiskra

Ahoj Carpsoni Posílám krátkou zprávu z letní výpravy na malou svazovou přehradu. S kamarádem Tomášem jsme vyrazili na 5 dní k naší oblíbené přehradě. Pochytali jsme spoustu kaprů, ale bohužel jsme m...

Lukáš Jankůj

Čau CBčka. Dva dny zpět jsem se vydal na 10 hodin k takovému menšímu rybníku. Hned po příchodu jsem si své lovné místo zakrmil asi 20 kuličkami boilie CB2, které byly už nějaký čas zalité boosterem. Rozbalil js...

Radim Sourek

Konečně jsem zase po dlouhé době vyrazil na ryby. Bylo to sice jen na noc a den, ale každá hodina na rybách je poslední dobou pro mně klíčová. Celou noc to ani nepíplo, což mně dost překvapilo, až znepokojilo. Brzy ráno první jíz...

Lukáš Jankůj

Rychlovky  Čauvec. Včera i dnes jsem se vydal na takovou kratší vycházku na naše místní rybníky. Včerejší vycházka byla cca na 3 hodiny. Jelikož jsem věděl, že to není dlouhá doba, tak jsem si m&iacut...

Míša Valínová

Zdravím céébééčka... Tak už se umoudřilo počasí, tak jsem opět vyrazila na řeku Labe 🙂 Po týdenním půstu jsem se tak těšila. A ono to přišlo 😀 Kolem 21h se mi rozjel prut, na kterém jsem měla kuličku CB2 ve 24mm ☺...